به وبسایت مازن سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در استان مازندران خوش آمدید
تعمیرات مایکروفر و سولاردام در استان مازندران

مرکز تعمیرات مایکروفر و سولاردام در استان مازندران در محل

برترین خدمات تعمیرات مایکروفر در استان مازندران، از طریق تعمیرگاه مجاز مازن سرویس ارائه می‌گردد. در این مرکز انواع مایکروویو تعمیر می‌شوند. مایکروفر ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند. ما بسیاری از نیازهای خود را با استفاده از این دستگاه برطرف می‌کنیم. پس طبیعی است که اختلال در عملکرد این دستگاه، زندگی ما را به هم زده و به نوعی مختل کند.

اگر شما هم با این مشکل درگیر شده‌اید و به دنبال نمایندگی تعمیر ماکروفر در استان مازندران هستید، با ما همراه باشید. چرا که قرار است یکی از بهترین مراکز تعمیر مایکروویو در استان مازندران را به شما معرفی کنیم. مازن سرویس سال‌های زیادی در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تجربه دارد. تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای که در این تعمیرگاه مجاز به کار مشغولند تمام تلاش‌شان در این سال‌ها، جلب رضایت مشتریان بوده است. در ادامه خدماتی که توسط مازن سرویس ارائه می‌گردد را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب این صفحه

خدمات تخصصی تعمیرات ماکروفر در استان مازندران

خدماتی که در نمایندگی تعمیرات مایکروفر مازن سرویس ارائه می‌گردد به دست برترین تعمیرکاران استان مازندران انجام می‌شود. روزانه تعداد زیادی از لوازم خانگی از جمله مایکروفر دچار خرابی و مشکل می‌شوند. بهترین راه برای رفع این مشکلات و خرابی‌ها مراجعه به تعمیرکاران با تجربه و متخصص است. تعمیرکارانی که از تجربه و دانش و تخصص کافی برخوردار نیستند، قادر به تعمیر کامل ماکروفر شما نخواهند بود. همین مساله باعث می‌شود بعدا دوباره مجبور به هزینه کردن برای تعمیر دستگاه خود شوید. ما در مازن سرویس بهترین تعمیرکاران در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم. برای اطلاع از مهم‌ترین خدمات ما بخش‌های زیر را حتما مشاهده کنید.

تعمیر مایکروویو در محل شما

فکر می‌کنید هر بار که مایکروفر شما دچار مشکل شود، بتوانید آن را حمل کرده و نزد تعمیرکار ببرید؟ انجام این کار بسیار مشکل است. به خصوص در مسیرهای طولانی و خیابان‌های شلوغ شهر. اما حتی اگر این کار را هم انجام دهید، به دلیل شرایط نامساعد خیابان‌ها، وجود دست اندازهای فراوان و ضربه‌هایی که حین حمل به دستگاه شما وارد می‌شود، عمر مفید آن کاهش می‌یابد. اما تعمیر ماکروفر در محل هیچ‌کدام از این مشکلات را به همراه ندارد. علاوه بر این با تعمیر مایکروفر در منزل یا محل مورد نظر، شما امکان نظارت بر کار تعمیرکار را هم خواهید داشت.

ارائه خدمات تعمیر در محل باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. علاوه بر آن کار تعمیرات در زمان سریع‌تری انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران ما در این مجموعه همه آموزش‌های تخصصی لازم برای تعمیرات مایکروویو را گذرانده‌اند. از این رو می‌توانند تخصصی‌ترین خدمات را هم در محل ارائه دهند.

تعیین زمان حضور تعمیرکار در محل توسط شما

شما می‌توانید زمان حضور تعمیرکار را خودتان تعیین کنید. برای انجام این کار ابتدا با مازن سرویس تماس گرفته و مشکل ماکروفر خود را مطرح می‌کنید. پس از ثبت درخواست اعزام تعمیرکار کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند. تعمیرکاران ما بدون هماهنگی با شما در محل حاضر نمی‌شوند. شما می‌توانید روز و ساعتی که می‌توانید در منزل یا محل مورد نظرتان باشید را تعیین کنید. سرویس‌کاران ما هم در زمانی که شما تعیین کرده‌اید برای انجام تعمیرات حضور پیدا می‌کنند.

تعمیرگاه مجاز مازن سرویس به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات مایکروفر در استان مازندران، خدمات و سرویس‌های خود را همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

هزینه تعمیر ماکروفر در استان مازندران

هزینه خدمات تعمیر مایکروفر در استان مازندران چقدر است؟

محاسبه تمامی هزینه‌ها در مازن سرویس بر اساس نرخ تصویب شده اتحادیه صورت می‌گیرد. ثبت درخواست تعمیرات در این مرکز مزیت‌های زیادی برای شما به همراه دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • انجام تعمیرات توسط مازن سرویس هزینه مناسب‌تری نسبت به اکثر مراکز تعمیراتی در استان دارد.
  • اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال شرکت سازنده برای تعمیر مایکروفر شما استفاده می‌کنند.
  • مازن سرویس در طول سال‌ها فعالیت موفق در زمینه تعمیرات ماکروفر ماکروویو توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.
  • در راستای جلب رضایت مشتریان، پیش از شروع کار تمامی هزینه‌ها محاسبه شده و به اطلاع شما می‌رسد. به این وسیله شما می‌توانید با اطمینان بیشتری برای تعمیر مایکروفر خود برنامه ریزی کنید.
  • مشتریان گرامی پس از ثبت درخواست می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان مازن سرویس بهره‌مند شوند.

نحوه ثبت درخواست جهت اعزام تعمیرکار در تعمیرگاه مایکروویو مازن سرویس

ثبت درخواست برای اعزام تعمیرکار در مازن سرویس بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا با شماره‌هایی که در سایت مازن سرویس قرار داده شده تماس حاصل کنید.
  • پس از برقرای تماس و ثبت گزارش خرابی ماکروفر، کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.
  • بعد از ثبت درخواست، تعمیرکاران ما با هماهنگی قبلی در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند.
  • در این مرحله تعمیرکاران ما کار تعمیرات را در خانه یا محل کار شما انجام می‌دهند.
  • در نهایت پس از اینکه به طور کامل از رفع مشکل دستگاه خود مطمئن شدید، هزینه کار را پرداخت می‌کنید.

مازن سرویس همواره تلاش کرده با ارائه بالاترین کیفیت در خدمات خود رضایت مشتریان را جلب کند.

چرا باید نمایندگی تعمیر مایکروفر مازن سرویس را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به دنبال نمایندگی تعمیرات مایکروفر در استان مازندران هستید، ممکن است با چندین مرکز تعمیراتی برخورد کنید. مازن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر ماکروفر استان مازندران است که خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد.

  • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت
  • ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  • ارائه خدمات در منزل یا محل مورد نظر مشتری با امکان نظارت مشتری بر انجام کار
  • انجام تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن. در صورتی که مشکل مایکروفر شما جزئی باشد، حداکثر در دو ساعت کار تعمیر انجام می‌شود.
  • مازن سرویس جهت جلب رضایت مشتریان ضمانت کتبی ۳۶ ماهه ارائه می‌دهد.
  • حضور تعمیرکار بعد از ثبت درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن.

اگر مایکروفر شما پس از تعمیر توسط تعمیرکاران ما دوباره دچار مشکل شود، آن را به طور رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد. مجموعه مازن سرویس با ارائه این خدمات پس از فروش سعی دارد رضایت و اطمینان تمامی مشتریان گرامی را به دست آورد.

مازن سرویس به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است. کیفیت و سرعت بالا در ارائه خدمات در مازن سرویس باعث شده بسیاری از مشتریان تعمیرگاه ما را به نزدیکان خود معرفی کنند. شما با تماس با ما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

مازن سرویس یک تعمیرگاه مجاز و تخصصی است که خدمات تعمیرات مایکروویو را ارائه می‌دهد. برای برقرای ارتباط با ما و ثبت درخواست تعمیر، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مراحل درخواست تعمیرکار جهت تعمیرات مایکروفر در استان مازندران

متداول ترین مشکلات در تعمیرات مایکروویو و سولاردم در استان مازندران

در بعضی مواقع ماکروفر یا سولاردم شما دچار اختلال می گردد و در استفاده از آن جهت تهیه غذای سریع دچار مشکل می‌ شوید. در این شرایط باید برای رفع مشکل، با نمایندگی تعمیرات ماکروویو در استان مازندران تماس بگیرد تا کارشناسان راهنمایی های لازم را ارائه نمایند. ممکن است در هنگام استفاده از مایکروفر مشکلاتی رخ دهد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

  • خاموشی دستگاه مایکروفر در حین کار به طور ناگهانی

در بعضی مواقع احتمال دارد که دستگاه به طور ناگهانی در حین کار خاموش گردد. در حقیقت بروز این مشکل بسیار آزار دهنده است و معمولا به علت یک سری عوامل از جمله خرابی قفل درب دستگاه، اختلال در فن موتور، خرابی ترانسفورمر و فرسودگی قطعات مختلف مانند سوئیچ و خازن روی می دهد. ناگفته نماند که خازن یکی از قطعه های بسیار حساس مایکروویو است که برای تعمیر یا تعویض آن به تخصص بالایی نیاز می باشد. و باید حتما توسط تعمیرکار ماهر از تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی در استان مازندران مانند مازن سرویس بررسی گردد.

  • گرم نشدن غذا در دستگاه مایکروفر و سولاردام

یکی از مشکلات متداول که ممکن است در دستگاه مایکروفر رخ دهد، گرم نشدن غذا می باشد. از دلایلی که برای این مشکل می‌ توان به آن اشاره نمود، ایرادات مربوط به مگنترون، سوختگی دیود دستگاه، خرابی درب مایکروفر و فرسودگی خازن می باشد که باید حتماً توسط تکنسین حرفه ‌ای در این زمینه در استان مازندران تعمیر گردد.

  • دود کردن ماکروفر و سولاردام

معمولا به علت کثیفی دیواره های داخلی مایکروفر یا کانال فوقانی آن، مشکل دود کردن دستگاه به وجود می آید.

  • نچرخیدن سینی دستگاه در هنگام گرم کردن غذا

به طور کلی چرخیدن سینی ماکروفر موجب گرم شدن یکنواخت غذا می گردد. از این رو، اگر سینی دستگاه به درستی نچرخد، گرم نمودن غذا موجب اختلال می‌ گردد و حتی ممکن است که یک قسمت آن بسوزد. این مشکل علت ‌های مختلفی دارد که یکی از آنها، خرابی موتور چرخاننده دستگاه می باشد. دلایل دیگری از جمله خوب قرار نگرفتن سینی روی ریل و اختلال در سوئیچ کنترل صفحه چرخان نیز وجود دارد که موجب نچرخیدن سینی مایکروفر می شود.

  • بسته نشدن درب ماکروویو و سولاردم

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای مایکروفر پیش آید، خرابی قفل درب دستگاه و یا بسته نشدن آن می ‌باشد که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید. دلیل عمده آن، ضربه خوردن و استفاده نادرست است. این ایراد، عملکرد دستگاه را مختل می نماید و در صورتی که قفل درب مایکروفر درست کار نکند، دستگاه روشن نمی شود و باید تعویض گردد.

  • جرقه زدن دستگاه

جرقه زدن مایکروفر به علت سوختن دیود، قرار دادن ظروف نامناسب، آسیب دیدن قفسه داخل مایکروفر و از بین رفتن پوشش رنگ آن ایجاد می ‌شود. ولی مشکل مهمی برای دستگاه تلقی نمی‌ گردد. اگر دیدید که مایکروفر  شما جرقه زد، اصلاً نترسید. فقط سریع آن را خاموش کنید و یا از برق بکشید. دقت نمایید که اگر دیواره های دستگاه صدمه دیده است، به تعمیر و ترمیم آن بپردازید و همچنین از ظروف مناسب در داخل دستگاه استفاده نمایید. به دلیل حساس بودن تعمیر ماکروفر، بهتر است که با یک تعمیرکار حرفه ای ماکروفر از تعمیرگاه های مجاز در استان مازندران تماس حاصل نمایید.

متداول ترین تعمیرات ماکروویو انجام شده در مازن سرویس

متداول ترین تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات ماکروویو مازن سرویس

  • تعمیر مشکل مربوط به برد الکترونیکی دستگاه ماکروفر در استان مازندران

یکی از مشکلات متداولی که ممکن است برای ماکروفر رخ دهد، خرابی برد الکترونیکی آن است. بروز مشکلاتی از قبیل زیر می تواند به خاطر عیب در برد الکترونیکی دستگاه باشد.

اختلال در عملکرد دکمه یا تاچ لمسی

استهلاک مدار فرمان یا صفحه گرانیت دستگاه می تواند سبب بروز این مشکل گردد و می توان اقدام به برطرف نمودن آن در ۹۰ درصد مواقع کرد و به تعویض برد نیازی نمی باشد.

عدم روشن شدن دستگاه

نوسانات برق در خیلی از مواقع باعث ایجاد این مشکل می گردد، این مسئله می تواند تأثیرات سوئی را بر منبع تغذیه به صورت مستقیم ایجاد نماید.

داغ نشدن مایکروفر

با وجود سالم بودن لامپ اشعه، اگر دستگاه تان داغ نشود، بنابراین از برد کنترل فرمانی در این رابطه صادر نمی شود.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروویو در استان مازندران اقدام به تعمیر برد الکترونیکی دستگاه خود نمایید.

  • تعویض نمودن موتور چرخاننده سینی مایکروویو در استان مازندران

در صورتی که همه قسمت های غذا به صورت کامل گرم نشود، می تواند به دلیل وجود مشکلی در چرخش سینی مایکروویو باشد. خیلی از مشتریان وقتی با تعمیرگاه مازن سرویس تماس برقرار می کنند، به ایراد گرم بودن یک طرف غذا و سرد بودن طرف دیگر آن اشاره می کنند. عدم چرخش سینی دستگاه، به دلایلی همچون مشکل در برد الکترونیکی آن، موتور کف و یا میکروسوئیچ ها رخ می دهد. تکنسین پیش از اینکه اقدام به تعمیر مایکروویو نماید این بخش را مورد بررسی قرار می دهد.

چه زمانی نیاز به تعمیر ماکروفر در استان مازندران داریم؟

اگر مشکلاتی از قبیل جرقه زدن دستگاه، سوختن فیوز، روشن نشدن ماکروفر، اختلال در گریل آن، نچرخیدن سینی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، کم نور بودن لامپ داخل مایکروفر، گرم نشدن غذا، مشکل فن خنک کننده دستگاه، کار نکردن دکمه های روی مایکروفر، خراب شدن برد دستگاه، بسته نشدن درب ماکروفر و خرابی قفل آن، شنیدن صدای نویز و ایراد خازن برای مایکروفر شما رخ دهد، باید از تعمیرات ماکروفر در استان مازندران برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود بهره بگیرید تا با خدمات تخصصی که ارائه می دهند، بتوانید از مایکروفر خود مانند گذشته استفاده نمایید.

رعایت نکات اساسی جهت نگهداری مایکروویو شما

برای عملکرد بهتر دستگاه مایکروفر و مراقبت و نگهداری آن، رعایت نکات زیر ضروری می باشد:

  • دستگاه خالی را به هیچ عنوان روشن نکنید. زیرا قطعات داخلی آن آسیب می بیند.
  • سعی کنید از ظروف مخصوص ماکروفر جهت سلامت غذا ها استفاده نمایید.
  • حواستان باشد در حین استفاده از دستگاه، درب آن بسته باشد.
  • در هنگام نوسانات برق، از مایکروفر استفاده نکنید.
  •  از جوش آوردن آب در داخل دستگاه خود بپرهیزید، زیرا به دستگاه شما لطمه وارد می ‌شود.
  • برای افزایش عمر مفید دستگاه و کاهش مصرف انرژی، حتماً بعد از هر بار استفاده آن را تمیز نمایید.
  • از قرار دادن قوطی های کنسرو در داخل ماکروفر بپرهیزید. بهتر است محتوی کنسرو را در ظرف مناسبی خالی کنید و آنگاه ظرف را داخل مایکروفر قرار دهید.

در آخر باید بگوییم، تعمیرگاه مازن سرویس به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات مایکروویو در استان مازندران با بهره گیری از کارشناسان آموزش دیده و کاربلد، خدمات بسیار با کیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

Rate this page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس سراسر مازندران 1669