به وبسایت مازن سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در استان مازندران خوش آمدید
تعمیرات ماشین لباسشویی در استان مازندران

مرکز تعمیرات یخچال در ساری در محل

برترین خدمات تعمیرات یخچال در ساری، از طریق تعمیرگاه مجاز مازن سرویس ارائه می‌گردد. در این مرکز انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید تعمیر می‌شوند. یخچال ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند. ما بسیاری از نیازهای خود را با استفاده از این دستگاه برطرف می‌کنیم. پس طبیعی است که اختلال در عملکرد این دستگاه، زندگی ما را به هم زده و به نوعی مختل کند.

اگر شما هم با این مشکل درگیر شده‌اید و به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال در ساری هستید، با ما همراه باشید. چرا که قرار است یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در ساری را به شما معرفی کنیم. مازن سرویس سال‌های زیادی در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تجربه دارد. تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای که در این تعمیرگاه مجاز به کار مشغولند تمام تلاش‌شان در این سال‌ها، جلب رضایت مشتریان بوده است. در ادامه خدماتی که توسط مازن سرویس بعنوان مرکز تعمیر یخچال در ساری ارائه می‌گردد را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب این صفحه

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال در ساری

خدماتی که در نمایندگی تعمیرات یخچال مازن سرویس ارائه می‌گردد به دست برترین تعمیرکاران ساری انجام می‌شود. روزانه تعداد زیادی از لوازم خانگی از جمله یخچال دچار خرابی و مشکل می‌شوند. بهترین راه برای رفع این مشکلات و خرابی‌ها مراجعه به تعمیرکاران با تجربه و متخصص است. تعمیرکارانی که از تجربه و دانش و تخصص کافی برخوردار نیستند، قادر به تعمیر کامل یخچال شما نخواهند بود. همین مساله باعث می‌شود بعدا دوباره مجبور به هزینه کردن برای تعمیر دستگاه خود شوید. ما در مازن سرویس بهترین تعمیرکاران در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم. برای اطلاع از مهم‌ترین خدمات ما بخش‌های زیر را حتما مشاهده کنید.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل شما

فکر می‌کنید هر بار که یخچال شما دچار مشکل شود، بتوانید آن را حمل کرده و نزد تعمیرکار ببرید؟ انجام این کار بسیار مشکل است. به خصوص در مسیرهای طولانی و خیابان‌های شلوغ شهر. اما حتی اگر این کار را هم انجام دهید، به دلیل شرایط نامساعد خیابان‌ها، وجود دست اندازهای فراوان و ضربه‌هایی که حین حمل به دستگاه شما وارد می‌شود، عمر مفید آن کاهش می‌یابد. اما تعمیر یخچال در محل هیچ‌کدام از این مشکلات را به همراه ندارد. علاوه بر این با تعمیر یخچال در منزل یا محل مورد نظر، شما امکان نظارت بر کار تعمیرکار را هم خواهید داشت.

ارائه خدمات تعمیر در محل باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. علاوه بر آن کار تعمیرات در زمان سریع‌تری انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران ما در این مجموعه همه آموزش‌های تخصصی لازم برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید را گذرانده‌اند. از این رو می‌توانند تخصصی‌ترین خدمات را هم در محل ارائه دهند.

تعیین زمان حضور تعمیرکار در محل توسط شما

شما می‌توانید زمان حضور تعمیرکار را خودتان تعیین کنید. برای انجام این کار ابتدا با مازن سرویس تماس گرفته و مشکل یخچال خود را مطرح می‌کنید. پس از ثبت درخواست اعزام تعمیرکار کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند. تعمیرکاران ما بدون هماهنگی با شما در محل حاضر نمی‌شوند. شما می‌توانید روز و ساعتی که می‌توانید در منزل یا محل مورد نظرتان باشید را تعیین کنید. سرویس‌کاران ما هم در زمانی که شما تعیین کرده‌اید برای انجام تعمیرات حضور پیدا می‌کنند.

تعمیرگاه مجاز مازن سرویس به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات یخچال در ساری، خدمات و سرویس‌های خود را همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

هزینه های مربوط به تعمیر و سرویس یخچال در ساری

هزینه خدمات تعمیر یخچال در ساری چقدر است؟

محاسبه تمامی هزینه‌ها در مازن سرویس بر اساس نرخ تصویب شده اتحادیه صورت می‌گیرد. ثبت درخواست تعمیرات در این مرکز مزیت‌های زیادی برای شما به همراه دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • انجام تعمیرات توسط مازن سرویس هزینه مناسب‌تری نسبت به اکثر مراکز تعمیراتی در ساری دارد.
  • اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال شرکت سازنده برای تعمیر یخچال شما استفاده می‌کنند.
  • مازن سرویس در طول سال‌ها فعالیت موفق در زمینه تعمیرات یخچال یخچال فریزر و ساید بای ساید توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.
  • در راستای جلب رضایت مشتریان، پیش از شروع کار تمامی هزینه‌ها محاسبه شده و به اطلاع شما می‌رسد. به این وسیله شما می‌توانید با اطمینان بیشتری برای تعمیر یخچال خود برنامه ریزی کنید.
  • مشتریان گرامی پس از ثبت درخواست می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان مازن سرویس بهره‌مند شوند.

نحوه ثبت درخواست جهت اعزام تعمیرکار در تعمیرگاه یخچال مازن سرویس

ثبت درخواست برای اعزام تعمیرکار در مازن سرویس بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا با شماره‌هایی که در سایت مازن سرویس قرار داده شده تماس حاصل کنید.
  • پس از برقرای تماس و ثبت گزارش خرابی یخچال، کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.
  • بعد از ثبت درخواست، تعمیرکاران ما با هماهنگی قبلی در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند.
  • در این مرحله تعمیرکاران ما کار تعمیرات را در خانه یا محل کار شما انجام می‌دهند.
  • در نهایت پس از اینکه به طور کامل از رفع مشکل دستگاه خود مطمئن شدید، هزینه کار را پرداخت می‌کنید.

مازن سرویس همواره تلاش کرده با ارائه بالاترین کیفیت در خدمات خود رضایت مشتریان را جلب کند.

چرا باید نمایندگی تعمیر یخچال مازن سرویس را انتخاب کنیم؟

هنگامی که به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال در ساری هستید، ممکن است با چندین مرکز تعمیراتی برخورد کنید. مازن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال ساری است که خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد.

  • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت
  • ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  • ارائه خدمات در منزل یا محل مورد نظر مشتری با امکان نظارت مشتری بر انجام کار
  • انجام تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن. در صورتی که مشکل یخچال شما جزئی باشد، حداکثر در دو ساعت کار تعمیر انجام می‌شود.
  • مازن سرویس جهت جلب رضایت مشتریان ضمانت کتبی ۳۶ ماهه ارائه می‌دهد.
  • حضور تعمیرکار بعد از ثبت درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن.

اگر یخچال شما پس از تعمیر توسط تعمیرکاران ما دوباره دچار مشکل شود، آن را به طور رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد. مجموعه مازن سرویس با ارائه این خدمات پس از فروش سعی دارد رضایت و اطمینان تمامی مشتریان گرامی را به دست آورد.

مازن سرویس به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است. کیفیت و سرعت بالا در ارائه خدمات در مازن سرویس باعث شده بسیاری از مشتریان تعمیرگاه ما را به نزدیکان خود معرفی کنند. شما با تماس با ما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

مازن سرویس یک تعمیرگاه مجاز و تخصصی است که خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید را ارائه می‌دهد. برای برقرای ارتباط با ما و ثبت درخواست تعمیر، کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

رایج ترین تعمیرات انجام شده نمایندگی تعمیر یخچال مازن سرویس

رایج ترین تعمیرات انجام شده نمایندگی تعمیر یخچال مازن سرویس

  • تعویض نمودن موتور یخچال در ساری

در صورتی که کمپرسور یا موتور دستگاه دچار مشکل گردد، ممکن است با مواردی که در زیر به آنها اشاره می شود مواجه گردید:

  • بیش از اندازه داغ شدن موتور
  • مشکل قطعی در فیوز برق ساختمان
  • عدم کار کردن موتور
  • ایجاد سر و صدای غیر طبیعی و زیاد در هنگام کارکردن موتور
  • وجود اتصالی در بدنه کمپرسور

هر یک از موارد ذکر شده ممکن است نشانگر این باشد که موتور یخچال شما سوخته است. به هیچ وجه تعمیر موتور دستگاه میسر نبوده و اگر سوخته باشد حتماً بایستی تعویض گردد. در نمایندگی تعمیرات یخچال مازن سرویس، موتورهایی که تعویض می شوند دارای ۳۶۵ روز گارانتی هستند.

  • برطرف کردن مشکل برد الکترونیکی یخچال در ساری

از آنجا که در بدترین شرایط ممکن، می توان تنها با صرف ۳۰ درصد از هزینه ای که قرار است برای تعویض برد یخچال در نظر گرفته شود، به تعمیر آن پرداخت، بنابراین می توان گفت تعمیر برد در مقایسه با تعویض آن صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

هنگام بروز مشکل برای برد یخچال، غالباً یکی از بخش هایی که در زیر آمده است دچار آسیب می شود.

  • بخش مربوط به مدار فرمان
  • منبع تغذیه دستگاه
  • آی سی های برنامه

دقت داشته باشید که در صورت عدم کار کردن برد دستگاه شما، به احتمال زیاد یکی از این بخش ها دچار صدمه شده و کمتر دیده می شود که دو یا سه مورد خرابی همزمان با هم اتفاق افتد. نمایندگی تعمیرات یخچال مازن سرویس قادر به تعمیر برد دستگاه شما می باشد و لزومی ندارد جهت خرید و تعویض برد هزینه های زیادی پرداخت نمایید.

خرابی و معیوب بودن فن ها می تواند یکی از علت های ایجاد سر و صدای غیر طبیعی توسط یخچال باشد

  • برطرف نمودن مشکل فن یخچال در ساری از طریق تعمیر و تعویض آن

خرابی و معیوب بودن فن ها می تواند یکی از علت های ایجاد سر و صدای غیر طبیعی توسط یخچال باشد، از دو تا سه فن در ساید بای ساید و یخچال، به منظور خنک سازی موتور و کندانسور و انتقال سرما بهره گرفته می شود.

مشکل در فن دستگاه می تواند به صورت های زیر ظاهر شود.

  • ایجاد قطعی در سیم پیچ مگنتی دستگاه
  • شکستن فن
  • ایجاد خشکی یا شکستگی در بلبرینگ ها

لازم به ذکر است که سر و صدای یخچال و سوختن فن می تواند به دلیل سیستم دیفراست یخچال نیز باشد. فن را می توان در پنجاه درصد موارد تعمیر کرد و در پنجاه درصد دیگر بایستی اقدام به تعویض آن نمود. شما می توانید از نمایندگی تعمیرات یخچال مازن سرویس، اقدام به تهیه فن اورجینال یخچال این برند با ۱۸۰ روز گارانتی نمایید.

  • تعمیر کردن بخش دیفراست دستگاه

وقتی که شما با مشکل برفک زدن یخچال مواجه می شوید، ممکن است عیبی در یکی از قطعات زیر که به آنها اشاره می شود، رخ دهد.

  • وجود مشکلی در برد الکترونیکی دستگاه
  • خرابی تایمر مکانیکی
  • معیوب بودن المنت دیفراست
  • خرابی در قطعاتی مثل، سنسور دیفراست، ترمودیسک و ترموفیوز

بعد از بازدیدی که توسط تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال در ساری صورت می گیرد، عیب یابی دقیق مشکل انجام شده و علت بروز مشکل برای شما شرح داده می شود.

آشنایی با رایج ترین مشکلات و ایرادات یخچال ها

درست است که در یخچال فریزرها و ساید بای ساید در اکثر برندها از فناوری پیشرفته و به روز و همچنین قطعات با کیفیت بهره گرفته شده است، اما همگی این برندها نیز می توانند با خرابی هایی مواجه شده و سبب شوند که مصرف کننده نیاز به کمک و راهنمایی از یک نمایندگی تعمیرات مجاز و معتبر لوازم خانگی در ساری را داشته باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی متداول ترین مشکلاتی که در هنگام استفاده از این دستگاه ها به آنها بر می خورید، بپردازیم.

  • درآمدن درب یخچال از لولا و افتادن آن

در بعضی مواقع احتمال دارد که با بسته نشدن درب یخچال به شکل صحیح مواجه شوید یا لولای درب دچار شکستگی گردد و کاملاً از دستگاه جدا شود. دلیل وقوع چنین مشکلی می تواند وارد آمدن فشار بیش از حد به درب یخچال و یا قرارگیری وسایل سنگین در درب آن باشد. در چنین شرایطی درب دستگاه به دلیل عدم تحمل وزن زیاد دچار شکستگی می گردد. زیاد بودن عمر دستگاه و فرسودگی بدنه آن نیز می تواند علت های دیگری برای این مشکل محسوب گردد. علاوه بر آن ایجاد خوردگی در قسمت اتصال درب به یخچال نیز ممکن است سبب بروز چنین عیبی گردد. با توجه به موارد ذکر شده، می توان گفت که دستگاه عمر خود را کرده است. در چنین شرایطی امکان جوش دادن مجدد این بخش از دستگاه وجود دارد و یا این که می توانید اقدام به خرید یخچال دیگری نمایید.

  • ایجاد برفک در یخچال نوفراست

برعکس یخچال های قدیمی، یخچال های نوفراست با مشکل برفک زدن و یخ زدن مواجه نمی شوند. بنابراین در صورت یخ زدن یخچال های نوفراست، می توان گفت که دستگاه دچار یک عیب جدی شده است. علت های مختلفی می تواند سبب ایجاد برفک در این نوع یخچال ها گردد. این موارد می تواند شامل پارگی و یا فرسودگی لاستیک دور درب یخچال، گذاشتن غذای داغ داخل یخچال و یا چسبیدگی غذاها به انتهای یخچال و یا نبود فاصله مناسب بین یخچال و یا دیوار و غیره باشد. البته رفع این مشکلات به سهولت امکان پذیر است. علت های دیگری همچون معیوب بودن المنت اواپراتور دستگاه، خراب بودن ترموستات، وجود مشکل در فن و غیره نیز می تواند سبب بروز چنین مشکلاتی گردد. که بایستی یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال در ساری، دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

  • مشکل جمع شدن آب در پایین یخچال

در برخی از مواقع احتمال دارد که با مشکل جمع شدن آب در بخش جامیوه و طبقات یخچال مواجه شوید. یکی از دلایل بروز این مشکل این است که آب ایجاد شده از فرایند یخ زدایی یا دیفراست راهش مسدود شده و به بیرون از یخچال هدایت می شود. همچنین سوختن المنت یخ زدایی، عدم تراز بودن یخچال و وجود هر عیب دیگری در فرایند دیفراست می تواند سبب بروز این مسئله گردد.

  • ایجاد سر و صدای غیرطبیعی توسط یخچال

زمانی که کمپرسور یخچال در حال کار کردن است صدای ضعیفی از آن شنیده می شود و این صدا طبیعی به نظر می رسد. ولی در صورت ایجاد صدای آزاردهنده و زیاد از دستگاه، بایستی به بررسی مواردی همچون نبود فاصله مناسب بین یخچال و دیوار، تراز نبودن دستگاه، معیوب بودن کمپرسور و فن درون یخچال و غیره پرداخت. بهتر است این موراد توسط تعمیرکار مجرب یخچال از تعمیرگاه های مجاز و معتبر در ساری بررسی شود.

  • عدم خنک سازی یخچال

به طور کلی دمای یخچال بین ۱ تا ۵ درجه سانتی گراد و دمای فریزر بین منفی ۱۷ تا منفی ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد. بر این اساس، اگر دمای یخچال یا فریزر بیشتر از این اعداد باشد، یعنی دمای درون دستگاه گرم می باشد که ناشی از افت سرمای یخچال‌ است. خنک نکردن یخچال به عوامل مختلفی از جمله خرابی لاستیک دور درب یخچال، خرابی کمپرسور، ایراد درب دستگاه و عدم گردش هوا در درون یخچال بستگی دارد.

  • مشکل نشتی آب از یخچال

مشکل نشتی آب دستگاه می‌ تواند به علت ایراداتی در مخزن تخلیه آب و شیلنگ انتقال دهنده آب یخچال روی دهد.

  • روشن نشدن یخچال

مشکل در کمپرسور دستگاه و متصل نبودن به برق سبب روشن نشدن آن می گردد.

  • قطع نشدن حالت اتوماتیک یخچال

در صورت وجود مشکل در کمپرسور و یا ترموستات دستگاه، حالت اتوماتیک یخچال قطع می ‌شود و دستگاه یکسره کار می کند.

  • مشکل درب یخچال

اگر لاستیک دور درب یخچال پاره شود و یا در لولاهای آن مشکل به وجود آید، درب یخچال به طور کامل خراب می شود.

  • مشکل در یخ زدایی اتوماتیک فریزر

در واقع، عدم یخ زدایی اتوماتیک فریزر به علت وجود مشکل در ترموستات و تایمر بخش یخ زدایی می باشد.

  • روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه

اگر یخچال به طور مداوم خاموش و روشن شود، عواملی از قبیل مشکل فن کندانسور دستگاه، ایراد در موتور کمپرسور و تمیز نبودن سیم پیچی پشت یخچال وجود دارد که باید توسط نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال در ساری مانند مازن سرویس بررسی گردد.

  • سر و صدای بیش از حد دستگاه

هنگامی که سطح زیر یخچال تراز نباشد و یا فن اپراتور یا کندانسور دستگاه دچار ایراد شده باشد، باعث سر و صدای زیاد یخچال می ‌شود.

  • کار کردن دائم یخچال

اگر یخچال بدون وقفه کار کند، ایراد از چفت نشدن درب آن و یا سیم پیچی های کندانسور می باشد.

  • سرد نبودن یخچال

مشکلاتی از قبیل تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی دماسنج، عدم فضای کافی جهت جریان هوای اطراف یخچال، خرابی لاستیک دور درب و ورود هوای گرم به داخل یخچال منجر به سرد بودن آن می گردد.

چه زمانی نیاز به تعمیرات یخچال در ساری داریم؟

چه زمانی نیاز به تعمیرات یخچال در ساری داریم؟

  • هنگامی که ارور های مختلفی بر روی صفحه نمایش ظاهر شود.
  • وقتی که بدنه یخچال بسیار گرم و یا دارای برق باشد.
  • زمانی که محیط داخل فریزر و یا کندانسور دستگاه برفک بزند.
  • اگر یخچال بعد از وصل شدن به برق، روشن نشود.
  • در صورتی که آب در طبقات یخچال و یا در کف آن جمع شود.
  • هنگامی که یخچال دچار افت سرما شود.
  • اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید صدای زیادی داشته باشد.
  • زمانی که یخچال اتومات نکند و یکسره کار کند.

نکات اساسی جهت نگهداری از یخچال در ساری

اگر می‌خواهید کارایی یخچال شما و عمر مفید آن افزایش یابد و زیاد به تعمیرات یخچال در ساری نیاز پیدا نکنید، رعایت نکات زیر ضروری می باشد.

  • از باز گذاشتن درب یخچال به مدت طولانی خودداری نمایید.
  • دقت کنید که مکان مورد نظر برای قرار دادن یخچال حتما تراز باشد.
  • حواستان باشد که غذاهای داغ را در یخچال نگذارید.
  • جهت گردش هوای بهتر یخچال، کندانسور آن را هر ۶ ماه یکبار تمیز نمایید.
  • از قرار دادن یخچال نزدیک اجاق گاز و یا آبگرمکن بپرهیزید.
  • یخچال فریزر های برفک زا را سالی دو بار تمیز کنید.
  • فاصله کافی از یخچال تا دیوار را رعایت نمایید تا هوا به راحتی عبور کند.
  • جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از نوسانات برق، حتما از محافظ استفاده کنید.
  • یخچال خود را بیش از اندازه پر نکنید. زیرا مانع از رد و بدل هوا بین مواد غذایی داخل یخچال می شود.
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس سراسر مازندران 1669